Egy vasárnap dél

>> 2007. május 13.

Azt hiszem, amióta Csenge megvan ez volt az első vasárnapi ebéd, amikor a tesómék teljes létszámban (azaz 4en) nálunk ebédeltek. Mivel édesanyám itthon volt d.e. tatával (mert őt nem lehet egyedül hagyni), az ebéd nagyjából kész volt, mire hazaértünk.
A teritést befejeztem én, aztán megjöttek a "vendégek" és az egész family leült kajálni. Csenge végre különösebb tiltakozás nélkül hoszabb ideig időzött az ölemben. Megnéztük a könyveket meg a tükröt különösen. Többek között. Aranyos. Kicsit elpüfölt, de nem fájt :D

Édesanyámék Aradra mentek temetésre. A többiek még maradtak. Beszélgettünk, Anitával meg játszodtam egy dominót. Jó volt együtt lenni. :) Aztán ők is elmentek...
Gyorsan rendbe tettem a szobát, elmosogattam, meg kicsit összeszedtem a konyhát.
Megyek, olvasok...
Kellemes délutánt!

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP