Tegnapi nap...

>> 2007. április 20.

tegnap minden "friss" hirről néhány órás késéssel értesültem. szóval időben :D nem részletezem, hogy telt a napom. tény az, hogy 3kor azt kivántam, hogy bárcsak este lenne és lefeküdhetnék aludni egyet. pedig ilyesmi nem szokásom... mindenféle nemvárt kérdésre kellett válaszolnom. és mindegyik egy nagy darab felelősséget vállalt a nyakamba. a többi mellé. szóval, igazán nem bánom, hogy a nap csak 24 órából áll. és a munkanap 8ból. bár most több lett belőle...

örömmel vártam a pillanatot mikor a kedves vendégségbe jött főnök bácsi elhúz innen mellőlem. nincs semmi bajom vele, főleg amikor nem tesz fel nekem mindenféle kérdéseket. :D végül jobbnak láttam, ha én párolgok el :)

holland kollégáim munkanapja 6 órából áll. na, nem bánnám ha itt is igy lenne, legalábbis most biztos nem...

1 Hozzászólás:

márta 12:28 du., április 20, 2007  

Vannak napok, amelyeket egyszerűen túl kell élni valahogy...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP