Cim nélkül most...

>> 2007. április 13.

tegnap csak rügyek... most levelek integetnek a faágról...

élet és halál találkozott...

a tegnap a folyosón vártam. kórházban. ugyanabban. azt hiszem, 5 éve nem jártam ott...
eszembe jutott a hol-vagyok kétségbeesése a fehér fal láttán. a mi-lesz-velem érzése. a fáradtság és nem-alvás keveredése. meg hogy végre jó felállni és kimenni kicsit. ha bizonytalan lábakon is. és lassan. sajgó mindenemmel. a mégis-hogy-történt kérdése. a fény-hang-fájdalom együttese. az ismeretlen arc a tükörből visszanézve...

az emlékek megleptek. körülzsongtak.
az élettel találkoztam... még kaptam egy esélyt. akkor. nem lettem letaposott virágszirom...
meg egy lehetőséget. meg még egyet. azóta mindig újakat... nem tudom, miért még újra egyet...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP