Az estéből...

>> 2007. március 29.

  • jó volna dalra hangolódni... de valahogy nem megy... egyedül...
  • römi partik a kedves megjegyzésekkel: "most már én is lepapolok, jó?" :) vagy "ugye megmondtam, hogy most én nyelek?"
  • bégetést lopni a teherautóból... bárányszinű alak fekete foltos fejét megcsodálni...
  • fogászillatot árasztó bácsi ült mellém. a buszon. később hátulról alkoholt idéző szag áradt. (a fogászatot jobban kedvelem)
  • betekinteni a meleg hangulatot árasztó osztályterembe. az emeleten állt üresen...
  • árnyékot űzni a hosszú utcán végig...
  • belealudtam az éjszakába...

2 Hozzászólás:

csillag 11:29 de., március 29, 2007  

ezeken filóztál elalvás előtt? :D
érdekes megfogalmazások --"árnyékot űzni"

Adona 12:03 du., március 29, 2007  

ezeken arnyekuzes kozben filoztam :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP