Újra itthon

>> 2005. június 13.

A múlt heti kikapcsolódás egészen jó volt. Igaz, hogy ma a munkában valami rutinmunka elvégzésekor valami kimaradt - nem volt vészes, különben - ami azt jelezte nekem, hogy egészen kikapcsolódtam.

Munkám van, nem panaszkodom. :)
Aminek ma nagyon megörültem az az, hogy holnap végre megkapom azokat az infókat, amelyek hiányában nem tudtam befejezni egy elég stresszelő részét a munkámnak. De ma véget ért a stressz, ami egészen napfényessé tette a napom további részét, annak ellenére, hogy kint beborult :)

Lényegében szeretem a munkámat. Érdekes, mert mindig új helyzetekkel találkozom, tanulmányozni kell a történtek okát és megoldást találni. Néha egészen érdekes dolgokat fedez fel az ember...

Ma újra vettem egy 5 literes bödönt, vizzel, ez az egyedüli módja annak, hogy igyak. Az asztalom igy is eléggé tele van, a munkámhoz szükséges papirok meg sűritik a népességet, igy a csuprom igazán plusszba van. Tehát mi a megoldás? gyorsan kiüriteni... de mikor meglátom a csuprom, már szomjas leszek, igy ha üres, akkor sem teszem el, inkább teleöntöm újra, és kezdődik az egész, mint egy végtelen ciklus... Most nem akarok belemenni a részletekbe, hogy mitől végtelen a ciklus :) - biztos kimaradt a megállitási feltétel, vagy pedig téves... ha a munkámban lenne, biztosan egy-kettőre kiküszöbölném - mármint a végtelen ciklust :)

2 Hozzászólás:

Névtelen 7:29 du., június 13, 2005  

a megallitasi feltetel az, hogy annyi ivo-ciklus utan rajossz, hogy rohannod kell valahova :))))))
nem?
(nallad beborult? nallam kiderult... erdekes, pedig vagy 500 meterre dolgozol a lakasomtol :D)

Adona 12:03 du., június 14, 2005  

Hat igen... neha a felhok erdekesek... nemcsak lentrol, de fentrol is - hm... ez egy jo tema, talan irok a megfigyeleseimrol...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP