Elmélkedés

>> 2005. március 21.

Ma nagyon szórakozott vagyok. Nem tudok koncentrálni semmire, pedig olvasnom kellene valami dokumentációt, de egyszerűen nem tudok figyelni rá. Nézem a monitort és azon kapom magam, hogy máshol járok (gondolatban, persze), és hosszú ideje nem olvastam egy sort sem. Lassan összeszedem magam és megpróbálok újra figyelni a munkámra, de nem sokáig sikerül... Szerencsére a németeknek is húsvét közeledik, és nem sok munka van...
Aztán elkezdtem zenét hallgatni. Ez persze nem segit, hogy könnyebben koncentráljak most, de legalább a látszat igy az...

Az emberi lélek összerkuszált ösvényein elmélkedem. Vagyis a magamén. Vagy magamon? Apró kis események, történések feltudják boritani az ember biztosnak hitt egyensúlyát. Nos, ilyen helyzetben bizony feltevődik az emberben néhány kérdés... és megkezdődik a válaszkeresés hosszú és nehéz útja.

Lassan telik ez a nap. Rég volt ilyen nehéz munkanapom, mikor nem találtam a helyem és nem tudtam koncentrálni.
Szinte hihetetlen, hogy még csak ennyi az idő. Az az érzésem, hogy már péntek van, jön a hétvége, pedig még csak hétfő kora délután van...
Próbálom meggyőzni magam, hogy ideje összeszedjem magam, remélem előbb vagy utóbb lesz sikere!

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP