Pillanatkép

>> 2015. július 29.

míg más nyaral, én dolgozom. míg más dolgozik, én - ááá...
iszom a vizet, pötyögöm a betűket, ez a nem-szeretem-periódus nagyon hosszúra akar nyúlni, én nem akarom, várom a végét, amit más olyan szivesen nyújt tovább. azt mondták 2 hónap. most meg azt, hogy még egy. a kettő végén.
már a második betonöntés tanúja lehettünk. döntések hosszú sora, meg ami még ránk vár igencsak fárasztóvá teszi ezt az időszakot. 
s hogy pont egybeesik a kettő, a lehető legrosszabb párosítás szerintem.
közben írom a hálalistát. még ha ide nem is mindig sikerül időben feltenni részletet belőle, a lista íródik. megszínezi a napokat a pillanat, amikor rácsodálkozom erre-arra. tegnap például az első 3 narancsszínre váltott paradicsomra a kertben. mindezt fejre szerelt zseblámpa fényénél az esti locsolásnál...

2 Hozzászólás:

csillag 9:36 de., július 30, 2015  

Milyen jó, hogy a nehéz időszakokban is vannak olyan dolgok, amelyekért hálásak lehetünk...

Adona 10:04 de., július 30, 2015  

igen, valahogy egyensulyba billenti a merleget...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP