Október

>> 2013. október 3.

ma reggel a fagyásveszélynek kitett cserepes virágokat bemenekítettük a házba. a dáliát, kardvirágot letakartuk. hidegek vannak.

a napokban palacsinta recepteket vadásztam a neten, a partyra készülve. tudom, tudom, még van több, mint fél év addig, de ki akarom próbálni a recepteket, hogy lássam, melyik a jobb, az egyszerűbb, gyorsabb, finomabb.

ma kölcsön kaptam néhány japán (igen, eredeti, Japánból hozott :D) origamis könyvecskét, szerencsére a rajzok univerzálisak, és hát láttam zongorát :) és olyan jól nézett ki, hogy szinte biztos vagyok benne, hogy egyik másik tesztelésre kerül, mielőtt a könyv visszakerül a gazdájához :)
és csodaszép origamis papírokat is kaptam :) ajándékba, csak úgy :)

harmadik hete készítünk menü tervet, ebből automatikusan kiderül a tennivalók és vásárolni valók listája is. vettünk a lidlből táblát is, még nem került felszerelésre, de majd oda fogjuk irogatni a terveinket. 
és tetszik, egyszerűbbnek tűnik így, mert előre tervezzük a hetet. persze, történnek változások hét közben is, de sokkal egyszerűbb így "átírni" a menüt meg minden egyebet, hogy látom mi az, amit figyelembe kell venni. rendszerezettebek lettünk így, és sokkal egyszerűbb így, nekünk jobb így :) az első hét a teszt volt, most már meg egyszerűen hiányozna, ha nem lenne :) új szokásokat (jó szokásokat) honosítunk így meg kis családunkban :)

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP