Eltelt az idő,

>> 2012. október 22.

amióta nem írtam, tudom. nem mentegetőzöm. nem is amgyarázkodom.
6 7 eltelt már, amióta házasok vagyunk. nagyon szép napok, hetek voltak. hálásak vagyunk egymásért, kapcsolatunkért. Jó az Úr hozzánk, ezt tudom mondani csak.
és sok mindent tanultam ez idő alatt. olyan sok szép pillanatban volt és van részünk együtt. egyszerüen csak azt tudom mondani, hogy megérte várni. megérte Istenre várni - az Ő időzítésére, az Ő tervére. ha tehetném, minden egyedülálló lánynak azt mondanám, hogy várjon Istenre. tudom, hogy nem (mindig) könnyű. de megéri. és ezt (hogy mennyire megéri) csak az tudja, aki megtapasztalja, átéli nap mint nap az ilyen csodát.
nem vagyok elszállt, nagyon is tudatában vagyok a nehezebb pillanatoknak, helyzeteknek is. de akárhogy számolom, mégis a végeredmény az, hogy nagyon szép és nem cserélnék senkivel :)
mert van Valaki, aki erőt ad, derűt, akivel minden reggel beszélhetek, akinek és akiről ha énekelek reggel nem csak én érzem magam másképp. mert nem vagyok egyedül, nem vagyunk egyedül. és hogy ha szép (és szép, nagyon is szép), azért ilyen, mert az Ő keze nyomát viseli. és ez nagyon jó :)

3 Hozzászólás:

Borzási A. Kriszta 9:11 du., október 22, 2012  

még több képet kérünk... lehet? :)

Rena 1:30 de., október 24, 2012  

Szép amit írtál és szép amikor az ember igazán meg tudja élni a mindennapokban a házasságot és érti, érzi, hogy Isten miért is szerezte... örülök nektek :)

Adona 12:39 du., október 24, 2012  

köszi Rena.

tényleg szép így élni meg minden napot :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP