Tél - hó és hideg

>> 2012. február 6.

pénteken, mikor végre hazaértem azután, hogy egész nap hullt a hó, még az udvarra sem tudtam bejönni míg el nem lapátoltam a havat. szombaton reggel nem lehetett kimenni a kapuig. hihetetlen, mennyi hó lehullt és megmaradt. a közlekedés? hát nem tudom, mit is mondjak róla. parkolóhelyek nuku. ezért ma itthon hagytam a kocsit - másfél órába telt, míg beértem a munkába. haza is kb. annyi idő kellett.
ezentúl - a tavasz ígérete cseng bennem. igaz, hogy a hó betakarta a fagyott hóvirágokat, de a meleg előcsalogatja majd - a maga idejében :)

szemléltetés: macskanyomok takarítás előtt :)

4 Hozzászólás:

csillag 10:31 du., február 06, 2012  

Akkor te kitornázod magad a napokban:)

Adona 10:38 du., február 06, 2012  

ajé :)
pénteken 2 órát takarítottam, szombaton 3szor, vasárnap 1szer, ma pedig 1 órát :)

csillag 10:59 du., február 10, 2012  

gyalog mentél munkába? vagy a más járművekkel való közlekedés telt annyiba?

Adona 5:44 du., február 11, 2012  

gyalog kétszer annyi időbe telt volna, legalább :)
van busz be a városba, onnan meg másikkal. de keddtől 1 órára csökkent ez az idő :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP