Őszibarackkrémleves

>> 2011. szeptember 10.

saját recept alapján :)

az őszibarackokat megmostam, kimagvaltam (és a bőrét is lehúztam) és apró darabkákra vágtam. Majd cukroztam és vizet öntöttem rá és feltettem forrni, kicsi sóval is ízesítettem. mikor a barack megpuhult, akkor eloltottam alatta a gázt (este késő volt). másnap reggel folytattam: szűrős kanállal kivettem a barackot a levéből és botmixerrel pépesítettem. közben a levét odatettem melegedni, beleöntöttem a pépet és összekevertem. ízlés szerint cukroztam még és sóztam. míg felfőtt, egy csészében vízben kicsi cukorral kikavartam egy vaníliás pudingport és beleöntöttem a levesbe, összekevertem és picit hagytam főni, közben kavargattam, és kész is. utólag még tettem bele kicsi fahéjat is és összekevertem. nagyon finom lett (legalábbis nekem nagyon ízlett :) és akik még megkóstolták, azoknak is ízlett)

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP