Pászka és egyebek

>> 2011. április 17.

az elmúlt néhány tiniórán a zsidó ünnepekről beszéltem a tiniknek. ehhez természetesen alaposan utána kellett olvassak, dokumentálódjak, a Biblián kívül is. de nagyon élveztem, rengeteg érdekes dolgot olvastam, találtam, csak töredéket sikerült továbbadnom. úgy érzem, én nyertem a legtöbbet :) és nagy meglepetésemre, sikerült a tinik érdeklődését is felcsigázni, ami nem kicsi dolog (ezt igazán csak tudja megérteni, akinek már volt dolga ezzel a kis csapattal).
és így húsvét közeledtével sikerült "eredeti", kóser macesz-t beszerezni, (ez a kovásztalan kenyér, ami lisztből és vízből készül nagyjából), amit majd tiniórán meg is fogunk kóstolni. amúgy holnap meg holnapután van a széder-est, a páska vacsora :)
ja, és 5771-ben vagyunk és ez az év szökőév (egyike a 3 fajta zsidó szökőévnek, ami mellesleg 30 nappal hosszabb a "normális" évnél, amiből szintén 3 fajta van :D)

tartalom - egy része

doboz

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP