Végigolvasgattam

>> 2010. október 16.


tegnap tán a ki nem tett, megírt bejegyzéseimet. hm... nem voltak unalmasak a napjaim, semmiképpen sem.
hogy most sem írtam egy ideje? így van. inkább a cikken dolgoztam. meg pakoltam, a lakásban rendezgettem. ma végre befejeztem a dobozolást és minden a helyére került.
és megszerettem a dáliákat, de nagyon. a kertembe is kerül majd belőle jövőre - ezt tervezem.
ha így haladok, lassanként különböző színű, alakú, méretű vázák lesznek a kollekciómban. többnyire saját díszítésű, készítésű, bár az egyszerű, átlátszó üvegből valót sem vetem meg.
megkerült a függöny színe is, a sötétítőé is, ennek is örülök. szépül a lakás.
egyik este a konyhaablakból a ködbe öltözött holdfoszlányt csodáltam az égen. csend volt. a fügék lehet már nem érnek be. az idei termésből akkor nem eszek. de mégis, mégis mennyi ajándékot rejtett az, amit váratlanul, meglepve vettem át már lassan több, mint egy éve...

2 Hozzászólás:

Evódia 8:03 du., október 21, 2010  

szépül a lakás de én még most sem láttam...már várom nagyon!

Adona 9:59 du., október 23, 2010  

csütörtökön akartam a képeket elkészíteni, de lemerültek az akuk :(
na de ma meglettek, már csak fel kell töltsem őket - ez már hamarosan meglesz :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP