Pihenő

>> 2009. november 18.

úgy látszik, én sem szabadultam a betegségtől, de hogy ennyire le tudjon verni egy "kis" mandulagyulladás, nem gondoltam volna. egy napig semmire sem voltam jó, csak feküdtem, aludtam, meg fájlaltam a mandulámat, de azt alaposan. enni is alig tudtam. így most betegszabin vagyok itthon, pedig munkába kéne menni, de nagyon, nem lesz jó lemaradnom a következő 2 napról, de helyre is jönnöm, ugyancsak a munka érdekében (is). a lényeg az, hogy most már jobban vagyok, nyelem is hűségesen az erős gyógyszert és igyekszem helyrejönni.
szép hetet nektek. vigyázzatok, meg ne fázzatok!

2 Hozzászólás:

Borzási A. Kriszta 6:16 du., november 18, 2009  

most inkább pihend ki a betegséget, Adina!

Adona 6:30 du., november 18, 2009  

amennyire lehet :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP