Füge

>> 2009. október 11.

érik a füge nálunk. nem is ez a szenzáció, nemrégiben, mikor a várost jártam rengeteg fügefát láttam a házak mellett. inkább az keltette fel a figyelmemet, hogy még mindig érik. pedig október van már. még ma is ettem frissen, a fáról saját leszedésű fügét. de ahogy az időjárást elnézem, még egy ha beérik az idén. bár ki tudja?
ma ünnep volt. délelőtt bemerítés (7), délután hálaadó ünnepély. sok vendég volt. jó volt.
az orrcsorgás beköszöntött, valószínű a hideg víznek köszönhetem (amiből az itókámat készítettem a munkában).
új hét kezdődik. jó lenne kicsit többet pihenni. csak azt nem tudom, mikor...

3 Hozzászólás:

Budai Evódia 9:32 de., október 12, 2009  

nekem a fügefa ITT szenzációt jelent. még nem láttam, azért.

Kriszta 4:22 du., október 12, 2009  

:)
kik keresztelkedtek?
néhányat biztos ismerek közülük:)

Adona 10:02 du., október 12, 2009  

mutter: itt nálunk sok fügefa van, már régóta. úgy tudom, az égei tengertől idáig befúj egy meleg áramlat, azért él itt meg még, és kibírja a teleket is kint a fügefa.

Kriszta: Emi, Kersztin, Kriszta, Robi, Dani, Rudi, Jóska. az első 6-ot ismered, biztos :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP