Plusz

>> 2009. szeptember 28.

20 plusz, 40 mínusz
páratlan alkalom. hát mindenkinek páratlan volt, az bizti, de hogy tényleg páratlan alkalom volt, azt nem tudom: kinek hogy
különböző háttérből, felekezetből, múlttal érkeztünk.
vegyes érzésekkel mentem, vegyesekkel jöttem.
mégis azt mondom, voltak jó beszélgetéseim. nem bánom, hogy elmentem.
a tanítás is jó volt, tényleg.
meg a kikapcsolódás is jó volt, az mindenképp kellett már :)
ahogy egyik szobatársnőm mondta: legalább tudjuk, ilyen is van.
ez a hétvégén készült. akikkel jókat beszélgettem, nincsenek rajta. örülök nektek, meg a találozásnak :)

5 Hozzászólás:

Betti 8:01 de., szeptember 29, 2009  

Azok miért nincsennek rajta?

Névtelen 9:14 de., szeptember 29, 2009  

Mert azok nem vettek részt a konferencián :) :) zerge

Nagyon jó volt találkozni!!! >:D<

Noémi-Ruth 11:57 de., szeptember 29, 2009  

"azok" nagyon várják a külön fotókat :)))

Emese 8:54 du., október 04, 2009  

szoval elmentel! orulok neki es foleg annak hogy jol erezted magad! majd meselj rolla... talalkozunk okt vegen varadon?

Adona 8:44 du., október 05, 2009  

el.
remélem ott leszek én is váradon

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP