Tündérek, de nemcsak

>> 2009. június 4.

- az mi, te Csenge?
- egy vagonka
- én úgy látom, hogy az egy mozdony. mit csinálsz vele?
- itt ülnek a tündérek, amikor házasodnak

:)
ma estéből egy kis részlet volt ez.
különben nem is tudom, mikor olvastam ennyi mesét egyszerre. egy könyvet teljes egészében végigolvastam, többből meg részleteket. és érdekes, hogy miminden kézbe kerül... Csippike, Jónathán mester álma, valami Szüsszmögő Müsszögő Sündörgős könyv és még egy másikra is emlékszem, a címre nem, csak mindegyik oldalon az volt, hogy "Isten olyan mint..."
és azt mondom, ezután az este után, hogy nekünk, felnőtteknek több mesét kellene olvasnunk. mert az volt az érzésem, hogy sokmindent nekünk is jó példázva olvasni, hallani. talán fog rajtunk. és talán sikerülne minden nap úgy továbbmennünk a batyunkkal, hogy valamit lehagyunk belőle, mert túl nehéz. például a bánatunkat. vagy a büszkeségünket. vagy valami hasonlót. és napközben talán eszünkbe jutna, hogy nem vehetjük elő, mert már nincs a batyunkban...

8 Hozzászólás:

Betti 11:08 du., június 04, 2009  

Nahát ez a lány! Jó, hogy leírtad, mert ebből én kimaradtam.

Milyen Isten? a címe a nemtudommiacime könyvnek.

A válogatott utibagyu nekem is nagyon tetszik :).

Adona 11:11 du., június 04, 2009  

igen, nem voltál ott, amikor ezt mondta :)
és köszi a címeket is!

marika 11:38 du., június 04, 2009  

köszi,hogy leirtad!
JÓ gondolatok...

PAMIS Takarító Kft. 12:22 de., június 05, 2009  

Nagyon jó megfogalmaztad.

Névtelen 9:59 de., június 05, 2009  

....elgondolkodtató... milyen lenne vmilyen napló formájába ölteni abaytut, leírni, hogy mit tettünk ki... emlékeztetőket állítani... hm... gondolkodom.. zerge

Kriszta 10:36 de., június 05, 2009  

gyerexáj:))

Klári B. 10:58 de., június 05, 2009  

:) nekem is altalaban van meseskonyva az agyam mellett a polcon :)

Adona 7:51 du., június 05, 2009  

Zerge: tényleg jó ötlet :)

Klári: azt hiszem, én is kell keressek egyet :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP