Lényegtelen...

>> 2009. június 23.

Lényegtelen? néha igen :)

ha már megkértek, megpróbáltam összehozni, 6 lényegtelen dolgot:

1. lényegtelen, hogy épp mi vár elvégzésre, ha egy jó könyv akad a kezembe, képes vagyok mindent (na majdnem mindent) félretenni, míg el nem olvasom :D
2. lényegtelen, mennyire nem akarok pénzt költeni, a könyveknek és hobbis cuccoknak nehezen tudok ellenállni. néha azért sikerül :D és ezért kerülöm a vásárlós körutakat :)
3. lényegtelen, hol vagyok, ha megszáll az ihlet muszáj leírni. vagy addig ismételgetem magamban a verssorokat, míg megjegyzem, el ne felejtsem. :)
4. lényegtelen hányszor olvastam/láttam, kedvenc részleteimet akárhányszor újra tudom olvasni/nézni. de nem mindig teszem :)
5. lényegtelen mennyire nem tetszik az út, amerre Isten vezet, nem tudok (vagy nincs merszem) ellenkezni. végülis ez a lényeg (ez persze nem azt jelenti, hogy nem lázadok magamban...)
6. lényegtelen mennyi munkát igényel a bibliatanulmányozás, az eredményért, üzenetért nekem megéri megtennem! és újra meg újra belefogok egy-egy újba :)

szivesen olvasnám Evódia, Kriszta, Kinga, Noémi-Ruth, Eszter, (Kiss) Adina lényegtelen dolgait is :)
amúgy: a lényeg lényege lényegében lényegtelen :))

4 Hozzászólás:

Maresz 2:50 de., június 24, 2009  

érdekes a szójáték a végén:).

Kriszta 11:28 de., június 24, 2009  

Köszönöm, hogy meghívtál:)

Budai Evódia 2:00 du., június 24, 2009  

:) köszi

Noémi-Ruth 4:49 du., június 29, 2009  

ajajjj, össze kell szednem magam

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP