Netommianeve

>> 2009. május 5.


ez a virág a balkonon nyílik :D

amúgy foglalt vagyok. ami nem is baj felettébb, csak konstatálom, hogy tyűte, erről is megfeledkeztem. öregszem, úgy látszik, bele kell nyugodni. de nem szándékszom ennyibe hagyni, csak a baj ott van, hogy a határidő naplómat is elfelejtem néha elővenni...
és ami még nagyobb baj, és ami igazi önfegyelmet igényel, az, hogy a hét elején eltervezzem, mit mikor fogok megcsinálni. mert úgy van ám, ahogy mások mondták: a be nem osztott idő bosztja az életedet. vagy valami ilyesmi volt.
és közben igyekszem felkészülni a holnaptól egyirányúvá váló utcákra és újratervezem a navigációs rendszerembe lassan beidegződött útvonalat. még jó, legalább nem roszdásodik be...

u.i. ja, és megjegyzem, hogy végre sikerült képeket is betenni a scrapbook albumomba. nem olyan épp, mint elképzeltem, de azért nem rossz. kicsit visszamentem a múltba. is. de az már rég volt. a hétvégén.

3 Hozzászólás:

Györgyi 3:53 du., május 10, 2009  

Ha jól látom akkor szerintem a neve:Angol muskátli.

sat. 9:21 de., május 11, 2009  

s nem árvácska?

Adona 8:03 du., május 11, 2009  

valami olyasmi fajta, marmint muskatli-csaladba tartozik

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP