A héten

>> 2009. május 23.

sokat volt alkalmam gyalogolni. egyik nap azt hiszem, vagy 10 km-t legalább, fájt is a lábam. na de a dolgok pozitív oldalát kell nézni, s az arról szól, hogy mozogtam. meg a sok csodás percről - a hársillatban (itt-ott már nyílnak), rózsacsodálásban, egyéb bokorszerű virágzó illatot beszívva, elmélkedve, gondolkodva...
szóval nem bánom, hogy nélkülöznöm kellett a kocsit, de éreztem az előnyeit is, most mikor nem volt. közben a kocsi is megjavult, bár még mindig nem tudni konkrétan miért jelzett, mikor kigyúlt a piros égő, mert nem találtak hibát. jó, mi?
aztán közben az éjszaka két legyet (olyan szürke cincogi fajtát) fogtunk egy csapásra. kellett nekik idedugniuk az orrukat!
és olvastam, sokat-sokat a napokban.
és írtam, meg elmélkedtem.
és még mást is csináltam...
ja, és fotóztam is :)

2 Hozzászólás:

Kriszta 8:58 de., május 24, 2009  

és nem rakod fel a képeket?:)

Adona 10:40 du., május 24, 2009  

de, majd lesznek.
egy reszt mar tettem fel a fotokhoz. folytatas kovetkezik majd :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP