Kezdem

>> 2009. április 28.

nem tudni, hogy csak én veszem túl komolyan magam vagy pedig az orvosok nem tudnak vagy nem hajlandóak valami konkrétat mondani nekem. magamról.
és már elegem van a sok orvos-látogatásból!

közben itt-ott, ezt-azt fordítok, néha élvezem, néha nem.
és kezembe akadt néhány írásom. és hát kezdek azon filózni, hogy jó lenne-e vagy megérné-e kiadni őket. valamikor.

és várom a hétvégét. és tele vagyok ötletekkel, csak meg kell őket valósítani :D

különben megvagyok, köszönöm (ha valakit esetleg érdekelne)...

5 Hozzászólás:

Kriszta 9:01 du., április 28, 2009  

óóó, szerintem mindenképp add ki:)

marika 9:04 du., április 28, 2009  

engem érdekel hogy vagy:)ÉS szerintem is ad ki!

csillag 10:30 du., április 28, 2009  

engem is érdekel hogy vagy, szóval egy "valaki" vagyok én is:))

márta 10:06 de., április 29, 2009  

Hát persze, hogy érdekel...:)

Adona 9:58 du., április 29, 2009  

koszi... :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP