Ragadnak le a szemeim...

>> 2009. március 1.



amit írni fogok, semmi köze a képekhez. vagyis mégis. amolyan hangtalan kapcsolat ez. a képek szombat estefelé készültek, nem állhattam meg, hogy a tavaszillatban meg ne álljak és el ne kattintsam a gépet. egy percre sajnáltam, hogy csak a kicsi régi volt nálam...
ma reggel amolyan életillat terjengett a levegőben. közeledik a tavasz, valahogy belém érintett...
az élet nem arról szól, hogy minden könnyű, de az egyetlen lehetőség értéket kibányászni. elvagyok magammal, készülés ez a tavaszízű életre, sőt, több annál. őszinte szembenézés azzal, ami van, meglepő felismerése annak, ami volt, döntés arról, hogy mi legyen. az idő telik, sajnálom a ki nem használt alkalmakat...
sokat olvastam a napokban. látom is a kárát, de azért nem bánom. befejeztem mind a 8at...

4 Hozzászólás:

Kriszta 10:43 du., március 01, 2009  

na, ez igen:))
Mennyi idő alatt olvastad ki?::P

Betti 7:46 de., március 02, 2009  

Ügyes vagy!

Névtelen 9:59 de., március 02, 2009  

ugye milyen jó érezni a tavasuz erejét? .. a bizsergést az ébredező természetben.. Nagyon szeretem... Élvezzük együtt, még ha távol is vagyunk.. zerge

Adona 8:20 du., március 02, 2009  

hat ugy masfel honap alatt :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP