Hétvégi jelentés

>> 2009. február 1.

avagy mi is történt errefelé...
hát péntek este újra a kreatív-esten vettem részt. nagy eredményt nem tudok felmutatni, de majd lesz, idővel.
a múlt heti sok munka nyomán még néhány kód-vázlat megszületett, s papírra vetődött, remélem nem marad itthon, mint a múlt héten valamelyik nap.
aztán meg vendégeink voltak :D és hát örültem nekik. jó volt az uncsikámmal beszélgetni, meg nem csak vele, meg nem csak beszélgetni. volt alkalmam a vezetést is gyakorolni, ami nem volt éppen rossz dolog. a parkolás nem mindig sikeres. és hát - kezdek rájönni, hogy kitűnően értek hozzá, hogy úgy parkoljak be, hogy ne sok helyem legyen kilépni. ugyebár: minek azt is?
aztán meg az unokahúgaim/öcsém jelenlétét is élvezhettem, nevettem nagyokat, meg kaptam aranyos (néha hangos) mosolyt is :D
ja, és egy iciripicirit olvastam is
és fáradt vagyok és rengeteg tennivalóm van, jó lenne mennem már megszervezni a következő napokat, hogy fussa mindenre. vagy minnél többre. na, szép hetet!

és... hát nagyon megörültem a naptároknak, mert vannak bennük az általam készített képekből is. jó volt látni őket, gyönyörködni bennük :)

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP