Tavaly olvastam...

>> 2009. január 16.

Betti megkért, írjam meg én ezt a listát, hozzá is fogtam, de csak most sikeredett egésszé. persze nem azért, mert nem olvastam el 5 könyvet, hanem a 7szer 5ből azokat válogattam ki, amelyek a leginkább tetszettek:

- Elisabeth Gaskell: Észak és Dél - a filemt is láttam, az is tetszett, de a könyv az csak könyv marad :D
- Max Lucado: Az élet nem rólam szól - arról, hogy nem magam körül kell forgolódnom...
- Max Lucado: Infrunte-ti uriasii - nézzek szembe az óriásokkal. nem a menekölés az egyetlen lehetőség...
- James W. Pennebaker: Rejtett érzelmeink, valódi önmagunk - jó néha kiírni magamból azt, ami van. megfogalmazni. nem feltétlenül nyílvánosan...
- Linda Dillow: Implineste-mi sufletul insetat - kapcsolatról, amely igazán felüdít...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP