Mérték - letesség vagy telenség?

>> 2009. január 6.

sikeresen eldöntöttem, úgy év elején, hogy rendesen, időben, mint a jó gyerekek lefekszem, meg pihenek eleget, satöbbi. hát az lett belőle, hogy későig néztem az érdekes filmet. aztán reggel jó kifogás sose rossz alapon ráfogtam az álmosságot az első munkanapra. ugyebár evidens, hogy az ember(lánya) nem mehet pihenten mindjárt első nap a munkába, nem? a fekete tea megtette a hatását, nem is voltam álmos. este jött a másik nyugodni nem hagyó míg meg nem nézem, hát így igazán korai órában hajtottam fejem álomra. aztán reggel meg igencsak fogadkoztam magamban, hogy ma biza az elhalaszott dolgokat elintézem (mert senki sem teszi meg helyettem). meg hogy időben lefekszem, de tényleg. a fekete tea ma is hatott, igaz később fejtette ki a hatását, de épp időben ahhoz, hogy mire hazafele tartottam igencsak mérlegeltem magamban azt, hogy mint is legyen. na de megyek, mert feladat van bőven. az elhalasztott dolog (a legfontosabb) elintézve, szóval nyugodt szívvel térhetek nyugovóra - majd...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP