Álmos

>> 2009. január 18.

most valahogy hihetetlen álmosság/fáradtság lepett meg. és ami a jövő héten rám vár azt igazán megelőzheti egy alapos alvás. 3 napos képzés, mellette persze munka is, ifit tartok majd, aztán vendég (akit nagyon várok). közben illene a megkezdett tanfolyam újabb részét átvennem, nem is beszélve arról, hogy be kell pótolnom előre egy másik képzésről való, azaz leendő hiányzásomat. s mindemellett szeretnék és igyekeznék jókedvű lenni. sikerül itt-ott néhány oldalt olvasnom a már említett regényből (nem álltam meg, hogy megvárjam, míg kihozzák a rendelést, a filmet meg már úgyis láttam), szóval kicsit olvasok, ami feldob, meg jót tesz nekem közbe kicsit. vannak ilyen kis szigeten a tengeren... na, szép hetet mindenkinek. és elég mosolyt is hozzá!

5 Hozzászólás:

csillag 10:19 du., január 18, 2009  

talan lehet interneten is olvasni?

Adona 10:23 du., január 18, 2009  

nem, nem tudok rola
a masik bejegyzésben irtam rola, hogy megkaptam a könyvet :D

Nelly 12:47 du., január 19, 2009  

Neked is jó hetet a gazdag programodhoz! :)

csillag 9:24 du., január 19, 2009  

ja, a masodik kotetet kezdted el olvasni:) ertem mar :P

Adona 9:31 du., január 19, 2009  

csillag: jaja :)
Nelly: köszi

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP