Újra itt...

>> 2009. január 5.

nem vesztem el. csak jól esett kicsit nem írni ide...
elteltek az ünnepek. jó volt kikapcsolódni, pihenni, bár a tervezett dolgoknak csak egy töredékét valósítottam meg. a szilveszter sem úgy sikerült, ahogy az terveztem, csak aradig jutottam el. de nem bánom. jól telt. és aminek még jobban örülök az, hogy sikerült kicsit csendben is lennem. itt belül. dolgokat átgondolni, átrendezni...
azóta megkezdődött a munka újra. odakint hideg van, de nagyon, már rég nem volt mifelénk ilyen. mikor ma hazaérkeztem a munkából, piros volt arcom, orrom :)

indulás. tervek, vágyak, utak. új. vagy csak a régi folytatása? egy lépés csak. a másik után. és a kérés: "ha nem jön velünk a te orcád..."

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP