Délutáni foglalkozás

>> 2009. január 24.

gyanánt mára az ecset-festék együtteshez társultam. felállítottam az állványt, amit 2 vagy 3 éve kaptam karácsonyra (:D úgy ám, szpéci nekem készítette az apukám!), lapot szereltem elő és láss neki. már rég nem fogtam kezembe ecsetet és újonnan látott tehnikát akartam kipróbálni (nem mintha ezeregy tehnikát gyakoroltam volna, de ez aztán egyszerűnek és nagyszerűnek tűnt). az eredmény egy próbalap lett, a tehnika ahhoz képest elég jól bejött, kevés gyakorlással, aztán még egy lap, aminek segítségével az ecsetvastagságot tapasztaltam ki, és végül egy harmadik "mű". ja, és nem figyelmen kívül hagyandó a 8 piszkos ecset, rengeteg elfogyott tempera, a palettába beivódott festék (nyílván minőségi). és igen... az, hogy van, amit használnom kellene. és élvezem, kikapcsolódom, miközben festegetek. és érdekes a színekkel, ecsetekkel variálni. színeket, formákat. de van még mit tanulnom! és szépek lettek a rózsák. tényleg!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP