Nem álhattam meg,

>> 2008. december 11.

hogy meg ne vegyem a kiállításon. az összerakást is élveztem. mert ugye "az én időmben" még nem volt legó meg ilyenek, de emlékszem milyen lelkesedéssel építgettem a meglévő darabkákból a tömbházakat. fehér volt, piros tetőkkel. legtöbbször egy olyan épület alakja készült, ami a gyerekkórházra hasonlított (most már nem tudom, hogy hasonlított-e, de nekem akkor igen). azt is tudom, miért...
na de ez az építmény nem olyasmi. az igazi testvérkéje, ami megtetszett, sokkal jobban nézett ki, de csak sajnáltam annyi pénzt kiadni érte magamnak. de ez most már a szobámat dísziti. és nagyon tetszik. bár álmaim háza ennél nagyobb :) ...

1 Hozzászólás:

Betti 8:24 de., december 12, 2008  

Hááát... ez nagyon aranyos!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP