Kissé bajba

>> 2008. november 11.

kerültem itt magammal. nem értem hogy, akik ismernek tudják, hogy nem szoktam, de valahogy arra ébredek, hogy valakihez fűződő jeles alkalommal elmaradt az ajándék. részemről. jobb esetben arra kapkodom magam, hogy lesz, van, vagyis elmúlt egy születésnap vagy hasonló. olyan se volt, csak egyszer, hogy anyumat akartam a névnapján köszönteni. egy hónappal hamarabb :D hiába, rohangálás közben nem tudtam már, hogy hogy is állnak a dolgok. arra jövök vagyis jöttem rá, hogy hiányoznak a buszozások a munkába. azidő alatt általában futotta kigondolni mit kell otthon este elvégezni, kinek mit kreatívkodjak, meg ilyenek. vezetés közben ilyenre nincs idő, meg energia sem, na meg nem is ajánlom magamnak...

5 Hozzászólás:

Betti 11:08 de., november 12, 2008  

Térj vissza a busszozáshoz :D

Klári B. 5:47 du., november 12, 2008  

En is azert szeretek gyalog jarni, mert van ido gondolkodni, balesetveszelmentesen :)

Névtelen 7:19 du., november 12, 2008  

Csak tarts ki, gyakorlott vezetesel kepes leszel vezetni es gondolkodni is :) Hidd el a nok egyszerre tobb dolgott tudnak csinalni , csak az egyik legalabb reszed kell legyen... en tudok gondlolkodni vezetes kozbe :)

Betti : komolyan gondoltad neki?? a buszozas nem gondolkozasra jo, a buszozas kapcsolatok teremtesere jo.

Betti 7:19 de., november 14, 2008  

Hát én nehezen kezdeményesek kapcsolatot. De ha ismerőssel találkozom, beszélgetünk. Ha nem, akkor gondolkozom néha olvasok is, mert végállomásnál lakom, le tudok ülni.

Adona 7:57 du., november 14, 2008  

betti: amint jon a fagy meg ho, valoszinuleg tobbet fogok buszozni

hat kapcsolatot teremteni en nem igazan szoktam buszon

a vezetes meg mar megy eleg jol, mar tudok gondolkodni is, de tervezgetni emg ilyenek - hat az azert tobb figyelmet igenyel, mint amit en vezetes kozben ra tudok forditani

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP