Gyors bejegyzés

>> 2008. november 22.

a héten sok mindent kellett elintézzek, ezért a munka mellett is foglalt voltam. a tegnap aztán egész délelőtt rosszul voltam a munkában, a lányok haza akartak küldeni, de aztán helyrejöttem.
aztán meg adventi koszorú készítését kell ma az angol csoportban bemutassam, azzal töltöttem az estét meg a ma délelőtt egy részét, hogy azt készítettem, íme egy kis ízelítő:

alapanyag: drót, spárga, gyertya,

meg fenyő

készül az alap:

díszítés is lesz:

íme az eredmény:

3 Hozzászólás:

márta 3:40 du., november 22, 2008  

De szép! S tényleg, a jövő héten nekem is el kell készítenem a miénket...

csillag 7:41 du., november 22, 2008  

igen...mert mindjárt itt az Advent:)
Köszi az ízelítőt, Adina:D

Adona 2:34 du., november 23, 2008  

szivesen!
jokedvet a kesziteshez :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP