Nuku unalom

>> 2008. szeptember 18.

s nem azért nem írok, mert nincs miről, hanem mert alig tudom összeszedni magam. valahogy az este sikerült összepakolódzni, a biztonságkedvéért vinniakart hálózsák a szekrényben maradt, elő sem vettem, úgysem lett volna hova tenni. aztán későn újra eszembejutott, hogy állj-meg-világ, nekem ajándékot is kellett volna készíteni, mert már nem lesz mikor, csak hát most sincs hogyan. de azért hősiesen nekifogtam, a váz meg is van, a tartalom majd valamikor szombat éjjel talán meg fog születni (azaz remélem). ja, és ma reggel utolsó félmásodpercben bedobtam a tájfotózásról frissen beszerzett könyvet a zacsiban, hogy legyen mit olvassak, azaz kicsit készüljek fel a lehetséges viszonyok közötti legjobb fotók elkészítésére. ja, és alig várom már, hogy nekivágjunk annak a túrának, amit beígértek, bár szerintem kevés esélye, hogy szárazon ússzuk meg... :D

3 Hozzászólás:

Betti 9:26 de., szeptember 18, 2008  

Érezd jól magad!

Adona 9:28 de., szeptember 18, 2008  

koszi :)

Adona 1:09 du., szeptember 18, 2008  

1800 m-en havazik. ha a tarsasagot nezem, oda nem jutunk el. de en nem bannam... :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP