Kiskocsi

>> 2008. augusztus 5.

10 nappal ezelőtt még megvoltam győződve róla, hogy NEM veszek kocsit. azazhogy semmi szándékom nem volt, eszembe se jutott, annyira egyértelmű volt ez a nem. hogy miért részletezem ezt most? hááát - lassan fél napja van kocsim :D. szép kis kocsi, meg jól is megy, kipróbáltuk tegnap (én is vezettem egy kicsit), na de meg kell még szoknom, kell egy kis idő. kell ez, hogy szokjam a vezetés, belejöjjek (mint kiskutya az ugatásba), másképp nem lehet. most meg rém álmos vagyok, mert későn kerültünk haza a szerzeménnyel és keveset aludtam. kúrálom is magam fekete teával...

11 Hozzászólás:

Névtelen 9:40 de., augusztus 05, 2008  

Nahat! Gratulalok az uj kiskocsidhoz. Balesetmentes vezetest, es jard be vele az orszagot-vilagot.

eniko szucs 9:42 de., augusztus 05, 2008  

hehe...milyen kiskocsi? Adina kiskocsikazik :)))..orvendek neked!
...remelem nem haragszol meg de elloptam az "olvasni"bol egy-ket linket az en blogspotomra:D...sok pusszantas:***

Adona 9:58 de., augusztus 05, 2008  

koszi :D
enci: nem haragszom, en csak most jovok ra, hogy neked is van blogspot-od, de jo, hogy raakadtam! :)

Józsi 10:01 de., augusztus 05, 2008  

Én is gratulálok, aztán majd nyugis vezetést :)

márta 11:21 de., augusztus 05, 2008  

Tegyél fel róla képet. Képzeld, itt van valakinek egy kicsi kocsija, és ki van rá írva hátul, hogy: Klein, aber mein. :)

Adona 11:38 de., augusztus 05, 2008  

de jo :)
majd kell csinaljak kepet rola, aztan megmutatom

Névtelen 4:32 du., augusztus 05, 2008  

..nem semmi... lassan rád se fogok ismerni... :) z

Névtelen 9:22 du., augusztus 05, 2008  

jeeee.....

gratula!! tenyleg akarunk kepet!!
mikor rallyzunk egyet? ;)

Adona 9:38 du., augusztus 05, 2008  

maaaaaaaaaajd, amikor megtanulom normálisan vezetni :D

Névtelen 9:57 du., augusztus 05, 2008  

Ez egy nagyon jo kocsi.. nagyon ugyesem dorombol, es hallgat a gazdira, kicsi, igy konnyen forgolodsz majd vele a varosban.
gratulalok!

Adona 10:03 du., augusztus 05, 2008  

köszi, ez is volt a lényeg, hogy a városban elboldoguljak vele, mert ha nem vezetek most, akkor elfelejtek mindent, amit tanultam, az meg csak kár lenne :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP