Kezdem megszokni

>> 2008. augusztus 19.

a kocsikázást. munkába járok, meg haza, lassan tudom a gödrök helyét is. mikor busszoztam, több mindent láttam az életből, embereket, helyzeteket. olvastam a buszon jókat, gondolkodtam, tervezgettem, egyebeket, amiket most nem tehetek. nem mondom, hogy jajdehiányzik és visszacserélném, és még nem tudom, melyik a kényelmesebb, csak úgy eszembe jutottak a különbségek...
és hiányzik a természet, a sátor, a túrák, amik valahogy lemaradtak az idén, amiktől nyár volt a nyár, mintha...

1 Hozzászólás:

Rena 12:56 du., augusztus 19, 2008  

azok nekem is hiányoznak, és ez a megfogalmazás nekem is eszembe juottt már, hogy attól volt igazán nyár a nyár, hogy voltak benne kalandok, túrák, jó társaság, igazi szabadság...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP