Hol is, holiskezdjem?

>> 2008. július 15.

talán ott, ahol abbahagytam... :D
múlt hétfő reggel valahogy nem találtam a helyem a bőrömben. semmi nem sikerült, valami láthatatlan szivacs mintha mindent kitörölt volna a fejemből (amit pedig megtanultam, persze). dél körül elment a "tett" színhelyére. hát, nem mondom, hogy szeretem a vizsga előtti izgulást, pedig bőséggel jutott belőle. várni, míg bekerülök a papír elé, aztán míg kiderül, mit produkáltam, aztán meg ameddig a rendőr megjelent a másik színhelyen, végigülni (meg nézni) míg másokat elvágnak. aztán meg rám került a sor. már nagyon vártam, hogy vége legyen, mert délben kezdődött az egész és akkor már majdnem 5 volt. na de valahogy (magam sem tudom, hogy) ment szépen a kocsi, csak 2szer fullasztottam le, az útkereszteződések valahogy üresek voltak épp akkor, s a rendőr végül úgy döntött, vezethetek :)
aztán meg nyomban elutaztam szabadságra. de mióta visszajöttem folyton álmos vagyok. ki kellene már pihennem magam! az este különben olyan vihar meg jégeső volt, mint még soha nem láttam. voltak olyan szerencsés kocsitulajdonosok, akiknek a kocsiját átalakította a jég (túl egyenes volt ugyanis a lemez...). a föld fehérlett a fehér darabkáktól...

8 Hozzászólás:

Adina 11:55 de., július 15, 2008  

Gratulálok a jogsihoz!

Névtelen 12:04 du., július 15, 2008  

én is gratulálok, nagyon ügyes vagy!!!

Névtelen 12:06 du., július 15, 2008  

és hogy hallgatsz róla! ha nem kérdezünk rá, nem is mondasz semmit...:))na, de köszi, h bepótoltad és nekem is adtál egy kis reménysugarat!:)

Névtelen 1:33 du., július 15, 2008  

gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!! z

Adona 2:01 du., július 15, 2008  

koszi szepen :)

Emi: batorsag, menni fog az! :)

márta 3:00 du., július 15, 2008  

Én is gratulálok. Tényleg nagyon szerény vagy, én azonnal tudattam volna a sikert...:)

Adona 3:52 du., július 15, 2008  

koszi
valoszinu en is hamarabb tudattam volna, ha egy oran belul el nem hagytam volna a varost :D
de a szabadsagolasrol is beszamolok

csillag 11:06 du., július 15, 2008  

én is örülök neked:D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP