Englishkönyv

>> 2008. július 21.


ez a második könyv, amit angolul kezdek el olvasni, az első amit befejezek (de a másikat sem adom fel, csak azt meg kell emészteni, különben nagyon jó, majd beszámolok szerintem róla is). Max Lucado írta, egyik kedvenc íróm, talán azért is olvastam ki ilyen hamar, meg azért, mert kicsike, meg azért, mert a táborban kaptam ajándékban. meg talán azért is, mert szükségem volt rá...
a mottó, a végigvonuló gondolat egy igevers: "de megalázza magát népem, amelyet az én nevemről neveznek, ha imádkoznak, keresik az én orcámat, és megtérnek gonosz utaikról, én is meghallgatom a mennyből, megbocsátom vétküket, és meggyógyítom országukat." (2Krón 7:14) ha többet vennénk igénybe az ima adta lehetőséget. az Isten erejét. ha tényleg akarnánk gyógyulást. a szabadulást. ha készek lennénk megfizetni az árát. ha kész lennék...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP