Amikor minden

>> 2008. július 31.

egy pillanat alatt más értelmet kap...

mindig elcsodálkozom azon, amikor épp szavakba foglalom a kérést, valahol még keresgélek bennem, hogy mi is az, amit szeretnék - és hirtelen: valahonnan váratlanul megvan a példa, a gondolat, a megoldás csak épp meg kell fejteni az értelmét ennek vagy annak, utánajárni, kicsit kutakodni magamban. ilyenkor mindig elhagynak a szavak, csak azt érzem, hogy kellett ez már nagyon, hogy megvan, rátaláltam az elveszett kincsre...

mint ma reggel is...

az este villámokat csodáltam, esőt seprő szelet figyeltem és megakadt a szemem a vizes aszfaltra küldött utolsó naracs színen...

3 Hozzászólás:

Névtelen 1:30 du., július 31, 2008  

...hm... az este én is figyeltem az utolsó színeket...és csodálatos volt... Isten nagyon kreatív, és szereti a szépet... és benne, rajta keresztül tényleg minden más... még a mai unalmas nap is :)... jó kutakodást a kifejezhetetlen határán... puszi zergétől

Névtelen 1:31 du., július 31, 2008  

...és ha megtalálod a szavakat a kifejezhetetlenre és arra, ami a csenden keresztül szól, akkor írd meg nekünk is ... z

Adona 1:34 du., július 31, 2008  

ok :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP