Mi lenne ha

>> 2008. június 5.

egyesek értesítenének ketteseket, hogy kiadták az új bankkártyát, amit lehet rendesen használni az automatában?
hát az lenne, hogy a kettesek nem kellene rendszeresen pénzkivevősdit játszanak, sorba álljanak, aláírjanak, várjanak, hogy ne beszéljek a megtett útról. ja, és hsználhatnám normálisan, mint a bankkártyákat szokás. most mondhatná valaki azt, hogy ne nyafogjak, mert itt van néhány lépésre az irodától a bank reprezentánsa és megoldom. de akkor is, kérdem én, micsoda dolog az, hogy a bank csak úgy ni, leblokálja a kártyám, nem is értesít. ja, hát valahogy megtudtam, például, mikor fizetni akartam és nem ment. hogy ne mondjam, hogy már több mint egy hónapja annak, és a kérdésemre, hogy mikor lesz meg az új kártya, amit kiadnak minden pórul járt emberkének, azt mondják, hogy majd szólnak nekem. aha. a múltkor már nagyjából minden kártya ki volt adva, ma is tehát, s végre megtudtam, hogy mégis el kell mennem a központhoz, leállnom a sort (ezt persze nem mondták, de benne van a pakliban), és remélem, megkapom a kártyámat. na, ezt egyszerübben nem is lehetett volna elintézni...
(most haragszom, hogy így járatnak és így viselkednek, na de nem ragozom...)

1 Hozzászólás:

Névtelen 9:24 du., június 07, 2008  

normális, hogy haragszol, én is haragudni szoktam az ilyenekért

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP