7. megvolt

>> 2008. június 18.

a tegnapi produkciómat, azt hiszem, jobb lesz ha nem minősítem...
mindenképp azonban említésre méltó a Rudicskán tett kiruccanás, mert:
- először jártam ott, ráadásul én vezettem
- először mentem 4ben (mármint 4es sebességben)
- előttem az úton igen értékelendő sebességgel araszolt át egy feketés hosssszú kígyó, aki bizonyára pontos megfigyelés és hosszú számítás után választotta ki az úttesten való átkelés időpontját, bár ez gyalogátjáró hiányában büntethető tett
egyre több manővert tanulok meg, említésre méltó mindenképp a könyvekben sosememlített, gyakorlatban használt, parasztnyelven gödörkerülésnek becézett művelet. a sikereseket senki sem tartja számon, a sikerteleneknek köszönhetően (mert vagy nem láttam meg vagy pedig későn szökött a szemembe) rengeteg "dicséretet" beszereztem a tegnap...
mindenképp nem elfelejtendő az a műremekem, mikoris köszönet a megállóban nem tartózkodó troli/buszoknak senki és semmi nem sérült, hacsak nem számoljuk a saját vezetési tudásomról alkotott képem nehezen szerzett egyensúlyájából való kimoccanását...
na így lennénk...

4 Hozzászólás:

Névtelen 3:27 du., június 18, 2008  

hát én is kb. így lennék...:) bár az a nagy szerencsém, hogy tőlem nem kéri a gödörkerülgetést, igaz, a ,,dícséretekről" így lemaradok:))

Adona 7:33 de., június 19, 2008  

nem vesztesz semmit :D
tolem sem keri, csak a "dicseretekbol" kovetkeztetek, hogy illett volna kikerulni oket :)

márta 7:11 du., június 19, 2008  

:) És a nadrágotok reszketett már rajtatok? Mert majd fog...:)

Adona 7:29 de., június 20, 2008  

a nadrág még nem, de a felsőim csurom vizesek lesznek, volt már olyan szívdobogásom, hogy csak na, hogy ne beszéljek arról, hogy remegett a kezem meg a lábam, mikor vége lett az órának :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP