12. megvolt

>> 2008. június 26.

egyre inkább érzem a fáradtságot, egyre többen olvassák le rólam ezt...
a város fel van túrva, ezt mondjuk eddig is tudtam, de most meggyőződtem róla, saját bőrömön. s azt mondom, hogy talpa legyen a pedálon annak, aki szépen s jól veszi a kerülőket.
és volt egy kedves sofőr, aki elengedett, bár semmi kötelessége nem volt, mert látta, hogy "ki" vagyok és háta mögött már kígyózott a sor...
és látom, hogy mások is idétlenkednek, mert most tanulják. és látom, hogy gyorsabban kellene mozogni, csak ott van bennem a félsz. és mindenre késznek kell lenni. és az elmélet elmélet, a gyakorlat gyakorlat. ahogy azt az insztruktor már első órán megmondta...

4 Hozzászólás:

Névtelen 12:26 du., június 26, 2008  

te nagyon gyors tempóban haladsz! ezek szerint már 24 órát levezettél? asszem megelőzöl!:)), merthogy én most leálltam, a vizsgák előtti napokra tartalékolom az utolsó négy órámat.

Adona 5:14 du., június 26, 2008  

jaja, annyit vezettem. hat akkor elozleg meg csak, ha hamarabb lesz a vizsgam, mint neked :)
de a jovo heten meg kell legyen az osszes tobbi is

Adona 5:18 du., június 26, 2008  

ezert is annyira faraszto, de a sulinal ez a tempo...

Névtelen 10:11 de., június 27, 2008  

kitartás, már nincs sok hátra...és itt van a hétvége is!! puszi zergétől

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP