10. megvolt

>> 2008. június 24.

ma reggel sem remekeltem éppen. azt hiszem, a legkevésbé-szeretem útkereszteződésekben már jártam. ma reggel valaki igencsak türelmetlen volt mögöttem. és volt, aki igencsak türelmes, még ha meg kellett várnia is míg újraindítottam. és a sarkokon leparkolt kocsik miatt nem lehet a szűk utcákba belátni. és - na de nem folytatom. most is "hajnali" műszak volt, na de már kezdem megszokni ezt is. belejövök, mint kiskutya az ugatásba. vagy sem.
hétfőn teszt, a tegnap egész szépen teljesítettem, de azért még az anyagot át kell olvasni újra, meg újra, meg újra, mert azok a büntetéspontok, meg jogosítványfelfüggesztések, meg infrakciók - hát nem is tudom, nem szimpik. és tudni kell, nagyon is tudni kell őket, mert bőven benne vannak a kérdésekben és nem lehet csak találgatni. arra még nem volt sem időm, sem energiám (és hogy őszinte legyek, kedvem sem), hogy kiszámoljam, egy ilyen reggeli adagban hányszor függesztenék fel a jogosítványom, vagy éppen hány pontot gyűjtenék be... a legjobb, hogy más sem számolja :D

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP