Fodrásznál...

>> 2008. május 19.

beültem a székbe. itt eddig, azt addig. csattogott az olló, s míg magamat figyeltem a tükörben, rájöttem, hogy nem olyan lesz, mint én azt elképzeltem...
most is a székben ülök. a Fodrász méregeti a hosszúságot, alakot. kisimítja a gubancokat, átrendezi a szálakat. alakít. néha belevág mélyebben, többet is mint én kértem, akartam, "megengedtem". türelmesen nyeseget... s közben keresi bennem a képmást. nem fárad el. valahogy soha nem adja fel. szeretettel igazít. míg kiábrázolódik bennem - a kép mása. a képmása...

2 Hozzászólás:

Rena 9:39 du., május 19, 2008  

Szép párhuzam - a kérdés csak az, hogy végül elégedettek vagyunk-e a fodrász/Fodrász által jónak ítélt végeredménnyel?

Adona 8:49 de., május 20, 2008  

igen, ez jo kerdes. neha idobe telik, ameddig megszokjuk az uj "frizurat"

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP