Mi címe legyen?

>> 2008. április 15.

az este beszereztem egy kis izomlázat :P. na meg piros tenyeret, kézfejet. na de nem kell megijedni :) ma reggelre már elmúlt, csak a fájás maradt. ugyanis a tegnap kimentünk a zöldbe az ifivel. és röpiztünk :) nem tudom hogy sikeredik, de a győztes csapatba kerültem (újra). és hát annyi biztos, hogy nem az én tudásomnak köszönhetően nyertünk, na de azért én is hozzájárultam néhány pont szerzéséhez. hol az én csapatomnak, hol a másiknak :)

aztán meg nemrégiben elolvastam 2 könyvet is, ami nagyondenagyon tetszett :) egyiknek a címe Mátyás király, a másiké meg Buda hőse. :)

ma reggel megérkezett az eső...

4 Hozzászólás:

Betti 9:30 de., április 15, 2008  

Hol kint a zöldben este?

Névtelen 1:25 du., április 15, 2008  

gratula neked!:) és ide is megérkezett az eső...no comment

csillag 10:27 du., április 15, 2008  

röpiii...igaz, hogy én is inkább a másik csapatnak szoktam pontokat szerezni, de attól még szeretek röpizni:)

Adona 10:46 du., április 15, 2008  

:)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP