Annnnnyira jó

>> 2008. április 28.

ez a mai nap :)
na jó, az elmúlt kettő is jó volt.
szombaton vásárolni voltam egy barátnőmmel, jó volt együtt lenni, beszélgetni :) meg aztán találtam is valamit, aminek örülök. meg valahogy netmentesre sikeredett a napom, de nem bánom.
aztán tegnap vendégeink volt ebédre. meg egy kis gyakorlati missziót is láttam az utcán, rajzos verzióban. tetszett, érdekes vlt. sajnos a fényképezőgépem nem volt nálam :(
aztán mégis, a hab a tortán a mai nap. mert nem kell munkába menni. és azt csinálom, amihez kedvem van. de leginkább mégis azt élvezem, hogy nem kell pontos órára itt vagy ott lenni, ezt vagy azt csinálni. még felkelni sem :). annyira jó, hogy az idén a két húsvét külön van! :)

4 Hozzászólás:

Tücike 3:11 du., április 28, 2008  

En si eldontotem, hogy nem bujok ki az agybol 11-ig.
Es hetkor ebren voltam. 8-kor meg amr nem volt turelmem lustizni. :( szomoru mikor oregszik az ember, es nem tud delig aludni...

Na es milyen a szemuveg?

Adona 3:19 du., április 28, 2008  

jó :)
kivéve, hogy Csenge megijed tőle (meg minden sötét szemüvegtől)

Névtelen 9:38 du., április 30, 2008  

Vannak már képek vasárnap délutánról a gyüli oldalán.

Adona 9:44 du., április 30, 2008  

köszi

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP