Rossz pénz nem vész el

>> 2008. március 3.

azaz megvagyok, csak kicsit el voltam menve. hát igen, pénteken elmentem a szegedre ifikonfira. onnan tegnap érkeztünk haza, mert hát többen is voltunk az ifiből. és hát az este gyüli után olyan kába meg álmos voltam, hogy épp csak kipakoltam vacsi után meg elolvastam mások hétvégi irományait és mégis nagyon későn feküdtem le. arról nem is beszélve, hogy szombaton olyan rettenetes és hideg szél volt, hogy nekem betett alaposan, és hát az orrom csorog, mint egy rossz csap. na de ez van.
a konfi jó volt, meg az uncsimmal késő (vagy korai?) órákig tartó dumcsizás is, meg a többi is.
majd még írok a konfiról is talán, meg netán valami képet is feldobok ide, ha sikerül áttranszferálni a gépre. és ma nem is futja rá, mert előreláthatólag ifiről későn vergődöm majd haza. ja, és aludni is kéne, bepótolni a hétvégi mulasztást.
na de summa summárum a héten ezeregy tennivalóm akad, talán majd sikerül ide is néha benézni és ezt-azt megosztani veletek...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP