Tánírnikéne

>> 2008. február 21.

bár tegnap blogmentes napot tartottam, azaz nem írtam, csak olvastam, mégis figyelemmel követtem az olvasottságomat... de lehet, nem is hiányoztam...
amúgy semmi különös... dolgozom, meg otthon is végzem a teendőimet. meg néha még olvasok. meg ilyenek. és úgy, de úgy elmennék valahova kirándulni... akár hegyet mászni, akár valami szép épületekkel rendelkező városba egyszerüen csak sétálni, meg fotózni, meg élvezni a szépet... meg csak úgy lenni... hajaj... nem akar valaki társulni, esetleg valami jó ötlettel (is)?

9 Hozzászólás:

Noémi-Ruth 11:07 de., február 21, 2008  

Gyere hozzánk, Pécsre, holnap felmegyünk a Mecsekbe túrázni egyet :DD

Adona 12:07 du., február 21, 2008  

köszi a meghívást, sajnos nem tudok most elmenni :(
de jó lenne :)

Névtelen 1:18 du., február 21, 2008  

te honnan irsz, melyik varosbol?

Adona 1:36 du., február 21, 2008  

és te Névtelen ki vagy?

csillag 8:33 du., február 21, 2008  

csak ránéztem a címre és azt olvastam, hogy "tanárnénike". Aztán elolvastam a bejegyzést és csodálkoztam, hogy nincs semmi összefüggés a cím és a bejegyzés között. S akkor megint elolvastam a címet. Látszik, hogy fáradt vagyok:))

Adona 10:32 du., február 21, 2008  

én meg mikor elolvastam a soraidat néztem meg jól, hogy tényleg elírtam volna :D

eniko szucs 4:08 du., február 22, 2008  

hat az a kirandulas nem is olyan rossz otlet, mar nekem/nekunk is mozdulni kene egyet valamerre...:*

Névtelen 3:30 de., február 24, 2008  

gyere hozzank kanadaba

mpd5

Adona 9:13 du., február 24, 2008  

koszi :)
az kicsit komplikalt lenne :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP