Hála a barátokért

>> 2008. február 12.

az este megfogalmazódott bennem, hogy mennyire örülök a barátaimnak... hogy vannak, hogy beszélgethetünk.
köszönöm azokat, akik mellettem voltak amikor tényleg nagy szükségem volt rájuk...
akik ott voltak, amikor örömeim voltak és osztoztak abban is...
akik gondolnak rám, imádkoznak értem...
akikre számíthatok...
akikre gondolhatok, akikért én is imádkozhatok...

velük virágok nyílnak, dalok fakadnak...
a nehéz feleződik, az öröm sokszorozódik...

barátok nélkül üres lenne a világ...

3 Hozzászólás:

csillag 9:22 du., február 12, 2008  

:) én is hálás vagyok barátaimért, tehát érted is:)

Névtelen 1:18 de., február 13, 2008  

nelkuled is uresebb lenne... nemcsak neked vagyunk fontosak.. te is fontos vagy nekem.. szeretlek, es gondolok rad akkor is, amikor ez nem ugy tunik.. millio puszi es oleles, es kitartast a hetkoznapokban!! zerge

Adona 8:30 de., február 13, 2008  

koszi szepen nektek :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP