Van mit olvassak

>> 2008. január 17.

nem mintha unatkoznék amúgy, de épp néhány perce vettem át a könyvrendelést a bookline-tól. na jó, nem bontottam ki, mert ugye munkába nem azért jön még az ember lánya se, hogy olvasson... amúgy még van megkezdve egy jópár könyvem, szóval. az este meg megint megszállt a kreatívkodás (ha esetleg gondoljátok, majd teszek fel képet is) :) és közben zenét hallgattam, a digitális képkeretemnek köszönhetően, amit különben a múltheti szülinapomra kaptam kedves kollégáimtól (és amit azon nyomban össze is szereltek itt nekem, hogy ki lehessen próbálni, mert még ők sem tudták, hogy működik - csak úgy megjegyzem, hogy én még a létezéséről sem tudtam addig, na de ami késik, nem múlik, ugyebár). szóval, szép az élet :)

2 Hozzászólás:

Betti 4:31 du., január 17, 2008  

gondolok kepekre kepkereteol es mindenféle egyébről :))

márta 8:05 du., január 17, 2008  

Én is úgy gondolom...esetleg:)))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP