Szabivót-szabinincs

>> 2008. január 7.

az utóbbi napokban nem sokat írtam ide, meg nem is sokat kommenteltem másoknak, bevallom. inkább mást csináltam, mert nem ültem gép előtt.
most hát leteltek a szabadnapjaim. nem is tudom, mi volt bennük a legjobb? talán mégis az, hogy egyedül voltam kicsit magammal. jó volt azon kapni magam, hogy egy kósza sóhajsejtés, kócos gondolat, hogyan simul el a végtelen csendbe... egy-egy szó, elejtett gondolat hogyan villantja meg a régvárt, bár addig is ottlevő képet, amitől a kusza puzzle hirtelen összeáll... csak úgy magától. vagy Magától inkább... jó volt látni, ahogy kiseprűzi belőlem a felgyülemlett szemetet... érezni a takaros rendet, a frisset... útnak indulni... tovább...

1 Hozzászólás:

csillag 10:03 du., január 07, 2008  

napközben elolvastam a bejegyzéseidet és nem tudtam mi van ezzel a szabival. Kicsoda, micsoda. S most újból idekattintottam és hirtelen rájöttem:))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP