Rendkívüli hőmérséklet

>> 2008. január 30.

uralkodott tegnap T. városban. pontosabban m villamos x utcai megállójában. munkából távozván nem időzítettem jól. ugyanis a jelzőlámpa pont abban a pillanatban váltott pirosra, mikor az átjáróhoz értem. a baj csak az volt, hogy néhány méternyire meg pont akkor kapott zöldet a villamos, amivel nekem kellett volna menni. na de sebaj, időm még volt egy kicsi, tenni meg mást úgysem tehettem, hát vártam a következőt. s közben körülnéztem, élveztem, hogy még nincs teljesen sötét... és hogy, hogy nem a tekintetem megállt a reklámtábla fölötti kijelzőn. az ugyanis pontos órát, dátumot, hőmérsékletet hivatott ismertetni az arrajárókkal. hát hogy is mondjam... leellenőriztem egy párszor, hogy biztos legyek, nem káprázik a szemem... hiába no, úgy látszik, a globális felmelegedés ide is elért. csak úgy zárójelben megjegyzem, hogy sapka-sál-csizma-miegyéb januárvégi időjárási kellékekkel felszerelve nem volt melegem. de na, az érzéseim csalhatnak... ugyanis nyolcvanöt (igen, 85!) fok volt. mindössze :)

2 Hozzászólás:

Névtelen 10:26 de., január 30, 2008  

húha, 85 fok januárban!!! ez jó!:))

csillag 8:29 du., január 30, 2008  

óh, há csak ennyi? :P

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP